lördag 3 mars 2012

Jeans i strl 27

Javisst det fick jag på mig idag, nästan så jag kunde ha strl 26. Det innebär att jag tappat 3 storlekar i byxor, konstigt att de jag har sitter väldigt pösigt :p och jag som inte tycker att det syns något på benen.

Åh vad jag har saknat nyttig mat :) dagens lunch pepparbiff med sallad.


Väger dessutom 56,6, vilket är 0,1 mindre än när jag åkte till Thailand! Nu kör jag gärnet mot mitt första delmål 55kg och därefter rusar jag vidare mot slutmålet som är 50kg.

4 kommentarer:

  1. Men det är ju jättebra (vikten) om du inte har ätit nyttigt under 2 veckor :)

    Ser ut som ni har haft en underbar tid.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =)) Ja känns bra att vågen inte visade massa plus.

      Radera
  2. Åh, vilka underbara bilder :) måste bara säga hur duktig du är med allt :) kram annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har haft det underbart =) Tack snälla du! =)

      Radera