fredag 16 mars 2012

Jag fortsätter

att rasa, 54,3 kg är dagens vikt =)

Igår fick jag äntligen spela fotboll, det var länge sen. Vad jag älskar att spela, blir så lycklig på planen. Dessutom sprang jag 6 km =)

Idag är det fredag och jag har en helg för mig själv. Elias ska åka med mina föräldrar till landet.
Så ikväll ska jag mysa med Marie och Alicia, blir väl middag och massa skitsnack.

Imorgon ska jag spela match och sen på kvällen blir det party, först går jag och förfestar hos systeryster som har födelsedagspartaj och sen blir det utgång, ska till Clustret med Carro och Sussi.

På söndag ska jag försöka ta mig upp tidigt, gå till mossen och spela lite fotboll på skoj. Sen efter det ska jag göra en hemlis :P

Har tenta på torsdag, därav den dåliga uppdateringen, alla övrig tid går till pluggande. Måste klara den nu!

2 kommentarer: