måndag 19 mars 2012

Helgen.

Har haft en otroligt rolig helg. Elias var med mamma och pappa nere på landet så jag vara alldeles solo. På fredagen blev det lite party, men gick "hem" väldigt tidigt ;)

På lördagen spelade vi match i Viktoriacupen, mötte ett lag från div 4 så vi fick börja med en straff som sattes och vi ledde alltså med 1-0 vid matchstart. De lyckades sen få in ett mål, men vi lyckades trycka dit ett mål till. Och med 30 sekunder kvar av matchen får de en hörna, som jag ska slå undan men bollen tar på benskyddet och studsar rakt in i mål! Bläää, väldigt rutinerat :P
Men men slutresultatet blev 2-2 och matchen avgjordes på straffar. Jag fick lägga första då jag lyckats ta oss dit, men som tur var satte jag den. Hade varit snyggt med 2 misstag...

Sen på kvällen var det party! Å herregud vad det var roligt, vi dansade i flera timmar. Vi var på BK sol´s fest på Clustret, riktigt rolig fest.. Blir nog att gå nästa år också. Var väl hemma runt halv 4 och däckade direkt.

Söndagen spenderades med Niklas, var å kollade på ett hus i Lissma och sen hängde vi i soffan typ hela dagen. Tills det var dags att få hem lillskit =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar