fredag 23 mars 2012

Dag 98

Syftet och målet med dessa hundra dagar:
Mitt huvudmål är att gå ner till 50 kg. Dock så ska jag opereras den 14/5 vilket innebär att det gör det svårt att sätta upp träningsinriktade mål. Jag vet inte alls hu lång rehab-tid det är. Men då har jag istället valt att äta nyttigt, men inga krav på att inte njuta av något sött ibland. Sen ska jag försöka arbeta mycket med mitt självförtroende och få in i hjärnan att jag nu faktiskt är ganska smal.

Så mina mål blir helt enkelt:
  • Gå ner till 50 Kg
  • Äta nyttigt
  • Öka självförtroendet
  • Få in i hjärnan att jag är smal


2 kommentarer:

  1. Hej
    du är dålig på att blogga :)
    Jag behöver din duktighet som morot :)gillar när du skriver vad du äter och tränar.
    Fortsätter du att gå ner i vikt faast du fuskar med mackor och frukt??

    Ha en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja bloggen har blivit lidande i och med tentaplugg och grejs. Nej, nu har jag stått still i vikt ett tag. Ska försöka komma tillbaka till både bloggandet och den braiga kosten snarast så jag droppar mina sista kilon =)

    SvaraRadera