lördag 24 mars 2012

Dag 97

Dagen började bra, myste med Elias och Tina i farsta. Gjorde lite fynd, ett par brallor (strl 36 =))), en vårjacka, mössor till Elias och presenter till tjejerna som har kalas nästa helg.
Därifrån åkte vi direkt till mossen och det var dags för internmatch. Vi delade upp laget på två, trots att jag (och alla andra) trodde vårat lag skulle vara tillbakapressat stora delar av matchen så lyckades vi vinna med 6-0. Jag lyckades dessutom sätta dit två baljor från min högerbacksposition!

Men kvällen blev skit :P Hade ju hoppats på att få komma ut å mysa med Carro men det sket sig. Så hamnade hemma i soffan och vad gör jag?! Jo jag poppar popcorn, äter massor och dessutom trycker jag i mig kakor! Jag som syndade till lunch då jag käkade Mc donalds. Vill komma tillbaka till mina braiga vanor. Imorgon ska bli en bättre dag och nu ska jag sova! Natti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar