måndag 9 januari 2012

Gymkort

Imorgon är det jag som blir med gymkort! 3 dagar i veckan ska jag försöka komma iväg. Fick ett erbjudande jag inte kunde ha tackat nej till. Räknat ut att jag ungefär kommer att lägga 200 kr i månaden på gymkortet och då har dom barnpassning 3 kvällar i veckan =)

Just nu sitter jag och äter middag, sen sådan. Valde att ta ett mellanmål när Elias åt då jag fortfarande var mätt från lunchen.

Dagens mat:
Frukost: Fiberhavregrynsgöt med mjölk
Lunch: Thaibuffe! Muuums
Mellanmål: Kvarg med banan.
Middag: Ungsbakad fläskfile med tomater och fetaost. Vitlökssås gjort på kvarg till.

Dagens träning:
Plankan i totalt 8 min.
Crosstrainer 20 min.

2 kommentarer:

  1. Perfekt med barnpassningen ju :)
    Verkar som en bra deal jag betalar 140 kr i månaden för mitt gymkort och då får jag sola hur mycket jag vill oxå :)

    SvaraRadera
  2. Men vilken lyx :)) kanonpris, är nog inte möjligt att hitta något liknande här.

    SvaraRadera