tisdag 10 januari 2012

Fullt ös!


Jobbat mellan 7.17 - 17 puuuh! Hade massa "plank"-tävlingar med barnen :P Vad gör man inte för att fixa lite muskler? Men nu är veckans längsta och jobbigaste arbetspass över. Sen hem, laga mat och invänta mamma som skulle vara barnvakt till Elias. När hon kom drog jag iväg till gymmet, snackade med en tjej där, visades runt och skrev på papper. Så nu är jag gymkortsägare!

Direkt därifrån till fyspasset med fotbollslaget! Shiit vilket pass =) Och nu sitter jag är svettig å dan och mumsar i mig en proteinsmoothie bestående av kvarg, hallon, blåbär, banan, linfrön och lite vatten! Den blev riktigt god faktiskt och imorgon hoppas jag proteinpulvret har kommit. Beställde smakerna jordgubb & vit choklad och vanilj & skogsbär.



Imorgon ska det bli en premiärtur till gymmet, måste filura lite på vad jag ska köra så jag inte kommer dig och bara snurrar omkring.


Dagens mat:
Frukost: Kvarg med hallon, blåbär och banan.
Lunch: Köttfärssås, Keso och en massa sallad.
Mellanmål:Kvarg med hallon, blåbär och banan.
Middag: Chorizo (96 % kött) med 2 stekta ägg.
Kvällmat: Proteinsmoothie (Kvarg, vatten, hallon, blåbär, banan och linfrön)

Dagens träning
Plankan i 15-20 min!
Fyspass med fotbollslaget i 1,5h.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar