söndag 22 januari 2012

Fotbollscup!

Shit vad jag älskar att spela fotboll, idag blev det med ett korpenlag "peters änglar" men vi spelade mot endast Div3 lag. Vi var superduktiga, första gången vi spelade tillsammans och vi åkte hem med 2 vinster, 1 oavgjord och 1 förlust. Tyvärr räckte det inte för att gå vidare. Men det var sjukt kul =) Och vad vi har bränt kalorier...

Vinst mot hässelby och rönninge, oavgjort mot viksjö och förlust mot Åkers

Dagens mat:
Frukost: Äggröra med rostbiff
Mellanmål: Proteinshake
Lunch: Rostbiffsallad
Mellanmål: Banan och en proteinshake.
Middag: Köttfärslimpa med sallad.

Dagens träning:
4 st inomhusfotbollsmatcher (min totala matchtid ca 35 min) Dessutom 20 min uppvärmning innan varje match. Buuurn baby buuuurn! =)

2 kommentarer:

  1. Så himla kul med inomhuscuper:D vad spelar du i för lag annars?:)

    SvaraRadera
  2. Jag spelar i Skogås Trångsunds FF. Men mest bara för att hålla igång. Jag skulle vilja spela på en högre nivå men tiden finns tyvärr inte =(

    SvaraRadera