onsdag 25 januari 2012

Fixat pass


Varit och fixat pass till lillkillen, så nu är vi jätteredo att åka, gud vad vi längtar!

Knappt så jag vågar skriva dagens mat, men men här kommer en dag jag är mindre stolt över :Ö

Frukost: Ett päron då jag försov mig till jobbet.
Lunch: Grönsaksoppa, och även några köttbullar och sallad.
Mellanmål: Två mackor med ost.
Middag: 6 pack Mc nuggets med morötter och Cola zero.

Usch och fyyy, imorgon är det nya tag som gäller. Ingen träning idag heller, bara en himlans träningsvärk i magen.
Imorgon bitti är det minst 30 min på crosstrainern som gäller iaf.

2 kommentarer:

  1. Men vadå en dag med dålig mat :) det var ju bara en engångsföreteelse :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst gör man! :) man kan ju variera en hel del och det är kul :) finns mycket att välja på, och jag tycker nästan att "den här nyttiga maten" är godare än "vanlig mat". Tycker inte att du ska må dåligt över en dags lite sämre mat dock :) man får unna sig :)

    SvaraRadera