onsdag 11 januari 2012

Andra dagen snart avklarad

Träningsvärken från igår har sakta men säkert visat sig lite överallt i kroppen, så idag på gymmet letade jag efter 2 muskelgrupper där smärtan var lindrigast. Så idag tränade jag biceps och bröst. Måste lägga upp ett bra träningsprogram för de olika muskelgrupperna, körde inte så många olika saker men ganska många repetitioner. Blev lite virrigt eftersom man inte visste vart maskiner och så var. Nästa torsdag får jag hjälp av en med träningsschemat, tills dess kanske det blir lite virrigt =)

Dagens mat:
Frukost: Fiberhavregrynsgröt med blåbär och hallon, samt liiite mjölk.
Lunch: Kycklinggryta med en massa sallad.
Mellanmål: 1 banan.
Mellanmål: Proteinshake
Middag: Fläskfile och sallad med fetaost.

Dagens träning:
Plankan ca 10 min.
Gymmet - Biceps + Bröst och 20 min på löpbandet i 10km/h.
Promenad hem från gymmet 2,3 km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar