onsdag 12 januari 2011

Nu var det länge sen man skrev igen, antar att det är för min tidskrävande hobby som jag idag har bestämt mig för att sluta med. Ja de flesta av de som känner mig vet ju vad det är, ett dataspel som tar alldeles för mycket av min dyrbara tid. Ja, jag snackar om World of Warcraft.
Idag slutar jag med det som sagt. Nu ska det pluggas gärnet på kvällarna igen, jag ska göra allt vad jag kan för att samla ihop pengar till en hundvalp i mars och jag ska se till att träffa vänner oftare än vad jag gör. Så det som jag egentligen prioriterar minst men som tar mest tid ryker och det är omgående....

Jag skrev ju att jag ska försöka ladda över lite bilder från nya kameran, men har inte blivit så än.. Ska försöka hinna med det i veckan mellan allt jobbande och pluggande. Ska skriva en slutexamination i min sista idrottskurs =) Sen ska våren spenderas till att plugga på gamla kurser och till hösten blir det C-Uppsats. Sen efter det väntar fastanställning på jobbet som jag älskar <3>

Nu ska jag sova, eller ligga och läsa lite skolböcker en stund, och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar