torsdag 6 januari 2011

4 dagar ledigt =)

Igår kom min älskade kamera, sjukt arg på mig själv att jag inte la pengarna på en sådan tidigare. När Elias var liten, tänk vilka bilder man kunde tagit. Aja, nu har jag en efterlängtad systemkamera och bilderna blir superfina. Ska försöka få in de få jag tagit under kvällen.

Idag har det varit skitväder ute, så vi har stannat inomhus. Vi har lekt, kollat på nya Shrek och målat med fingerfärg. Vi skulle ha bakat också, men tiden bara springer iväg så det får vi ta imorrn tror jag. Hoppas på bättre väder imorgon också så man kan komma ut lite.

Fyra lediga dagar nu, sen väntar heltidsjobb för första gången i mitt liv =) Ska bli underbart att få jobba med det man älskar på heltid. Samt att inkomsten ökas drastiskt, ja med en sisådär 9000 kr (innan skatt) i månaden.

Nu ska vi laga lite mat, ugnsstekt fläskfile med potatisgratäng.

Puss å Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar