fredag 27 augusti 2010

Veckan som varit

Veckorna bara springer iväg. Det har varit ganska mycket den här veckan med jobb, inskolning på dagis, träningar, match i onsdags, kalas idag, ja som sagt det har varit fullt upp.

Pengarna har kommit också, så jag har hunnit med en shoppingrunda. Det blev 4 par byxor till Elias, 4 tröjor också till honom och han fick även en ny ryggsäck. Jag fyndade två tröjor på rean till mig :)

Som jag skrev tidigare så hade jag kalas idag, ett litet sådant. Mamma, pappa, farmor och farfar kom hit och fikade. Fick en extern hd där jag ska spara alla mina bilder så jag slipper gråta varje gång det händer något med datorn. Fick även lite plastblommor, handdukar och lite pengar. Är supernöjd, fick ju det jag önskade mig :)

Imorgon väntar fotbollsmatch och sen sexparty hos Tina på kvällen, ser fram emot morgondagen.

Nu ska jag sova så jag orkar upp med min lille prins imorgon. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar