söndag 22 augusti 2010

Trasig dator =(

Nu har jag inte uppdaterat på en hel veckan. Jobbet har iaf gått superbra, jag trivs! Jag längtar till nästa arbetsdag, som är på tisdag =) Ska jobba lite extra tisdag och torsdag, det tycker plånboken om!

Jag har även haft mitt tredje sexparty och det gick jättebra. Har ett till inbokat nästa helg, ska bi superkul! =)

Spelade match i fredags och trots att vi förlorade så känns det som en vinst. Vi spelade grymt bra men hade otur med avsluten. Vi förlorade med 2-3, men nu jävlar är vi på g. Nu ska vi klättra några placeringar under hösten tycker jag allt. Spelar vi som vi gjorde igår så kommer det gå jättebra.

Trodde igår att Elias fått vattkoppor, men nu vetitusan. De röda prickarna verkar inte bli något mer än röda prickar. Och de har även försvunnit några under natten. Det kanske bara var en allergisk reaktion på något?

Nu ska jag strax åka och hjälpa till med fotbollsskolan, väntar bara på att sockerkakan ska bli klar

Ps. datorn gick sönder i början av veckan, gissa om jag fick panik! Nu har jag önskat mig en extern hd i present och om jag får det så ska jag spara bilder och allt viktigt på flera ställen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar