fredag 2 juli 2010

Saknar viken.

Nu är vi hemma igen, eller vi kom hem i onsdags. Känns sjukt tråkigt dock att vara på hemmaplan. Jag vill tillbaka ner till Valdemarsvik. Så underbart att bara kunna knata ner till stranden och spendera dagarna med sol och bad. Ite alls roligt att jobba innomhus när det är så fint väder ute. Jag får dock stå ut ett par dagar till. 6 arbetsdagar kvar efter denna, sen en liten ledighet på 5 dagar igen och efter det gör jag mina sista 5 arbetsdagar i butiken. Sen 3 veckor semester =))) Dessa ska spenderas nere i Valdemarsvik. Förhoppningsvis blir det en liten miniresa också, pratade med en jobbarkompis om att ev åka tillsammans med hennes familj till mumindalen. Då får Elias åka stor båt också det skulle han älska.

Snart är jag också redo för mitt första sexparty ;) Ska hålla ett i veckan för nära och kära. Hoppas på en lärorik, kul och spännande kväll. Hoppas dom vågar vara ärliga och ge mig positiv och negativ feedback. Ska nog försöka få ihop lite party nu under en tid framöver så man kommer in i det. Spelar ju ingen roll om det blir partyn med några få vänner, det blir ju träning för mig i vilket fall. Någon som är sugen på att komma? ;)

Sitter på jobbet, har lunchrast men den går så himla fort. Får skriva mer vid ett annat tillfälle.

Puss å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar