måndag 5 juli 2010



Idag har jag haft en träff med min distriktscoach från himmelriket, så nu har vi gått igenom det mesta och jag känner mig redo för mitt första party, som förövrigt kommer att hållas på tisdag för lite vänner =) Det ska bli superkul att verkligen komma igång med det här och jag hoppas att jag kan få in ett par partyn i månaden, jag tror att det kommer vara ett otroligt roligt sätt att få in extrapengar. Jag är så glad över att jag verkligen gav mig in i det här, eller så känner jag just nu iaf, får väl se om det ändras efter tisdagskväll :P

Lilleplutten är sjuker =( Hostig, snorig, geggig i ögonen och på det fick han även feber nu på kvällen. Hoppas det går över snart, så jobbigt att se honom hängig och ledsen. Han är ju mitt allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar