lördag 9 januari 2010

Lördag.

Inskolningen på dagis gick som väntat bra i fredags också =) Han hade inte mycket tid att ägna åt mig, fanns ju massa roligt att leka med osv. På måndag blir det mormor eller moster som får följa med lillen på dagis, jag måste tyvärr jobba =(

Det här är min lediga helg så fre-sön är jag ledig varannan helg, helt underbart. Dock har det varit så himla tråkigt idag. Jag har varit så rastlös. -15 grader ute och de ville jag inte gå ut och leka i. Det fick bli en "leka-inne" dag, förutom att vi åkte till farsta med bussen. Elias älskar att åka buss så vi tog en tur dit, köpte en almanacka till älskling på bokia, sen åkte vi hem igen =)

Älsklingen jobbar, så trist när han inte är hemma :P Saknar ju honom, sen jobbar han så långa dagar så man hinner ju knappt träffa honom =(

Imorgon drar äntligen fotbollen igen, som jag har längtat! Ska bli grymt kul

Puss å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar