måndag 11 januari 2010

Avbrott i ledigeheten =)

Efter att ha varit ledig fredag, lördag och söndag så var det idag dags för jobb igen! Jag var inte alls sugen på det imorse när jag var på dagis och lekte med Elias, men när jag väl var på jobbet så var det helt okej. Imorgon är jag ledig igen och lika så på onsdag =)

Mitt schema
Jämna veckor:
Mån, tors, fre, lör och sön

Udda veckor:
Mån, tis, ons, tor

Heeeelt okej med andra ord, skulle dock vilja bli av med måndagen de jämna veckorna för att vara ledig 6 dagar och sen jobba 8. Kanske går att lösa, ska höra efter någon dag när bossen är på jobbet.

Imorgon ska elias vara själv på dagis för första gången, så jag ska passa på att njuta av egentiden. Jag ska träffa Hanna en stund sen blir det bara att slappa. Kommer dock hämta elias ganska tidigt eftersom jag vill mysa med honom när jag väl är ledig, de dagar jag jobbar ser jag ju honom knappt =(

Nu ska jag krypa upp i famnen på älskling och se filmen G.I Joe, hans filmval! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar