tisdag 19 januari 2010

Inventering

Imorgon är det inventering på jobbet och vi börjar 06.00!!!! Helt galet, vet inte när jag var uppe så tidigt sist :P Inte nog med det utan jag jobbar till klockan 19 också, så 13 timmar på jobbet imorgon - Here I come! Jag lovar att jag kommer sova gott imorgon kväll. Jobbar ju torsdagen också och jag antar att man kommer vara skapligt seg då.

Det händer ju inte så mkt kul om dagarna när man jobbar så långa dagar så bloggen blir ju lite lidande :P Gör ju inget annat än att jobbar känns det som.

Jag ska försöka ge mig tusan på att försöka komma igång med pluggandet igen, så himla svårt att hitta motivationen trots att jag är hur motiverad som helt till att bli färdigutbildad. Jag längtar så otroligt mkt till dess.

Nehe nu ska jag gå och lägga mig. Ett par timmars sömn IS NEEDED!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar