tisdag 26 januari 2010

Åland=)

I helgen var vi över till Åland och spelade fotbollscup =) Jag hade det jätteroligt både på och utanför planen, bra tjejer i laget! Min insats fotbollsmässigt var väl inte på topp, men jag hoppas att lite träning ska lösa dom problemen. Vi som lag gjorde iaf en helt okej insats, det märktes på det flesta lagen att det var länge sen man spelade 11-manna. Vi förlorade två matcher med 1-0, sen spelade vi två oavgjorda 0-0, och sen vann vi en match med 1-0. Många av matcherna bestod av ren kamp på mitten under 40 min (2x20). Resultatet var ju inte det viktigaste för mig, utan det var att vi hade kul =)

Igårkväll var vi på bio tillsammans med Marie och Patrik, vi såg såklart Snabba cash. Hmm, jag måste faktiskt säga att jag inte alls gillade den filmen. Jag vet inte varför men den gjorde mig bara förbannad. Men sällskapet var ju bra =))

Idag är jag ledig =)) Elias fick ändå gå till dagis en sväng, ska hämta honom efter lunch tänkte jag.

1 kommentar: