tisdag 3 november 2009

Jaaaaa!



Jaaaaa! Jag fick jobbet, så inom en snar framtid börjar jag jobba på Intersport! =))) Jag är så otroligt glad, kan det bli bättre? Känns som en sten lättat från mitt bröst, hej då "jagharaldrignågrapengar- ångesten"! Vet inte hur schemat kommer se ut än, han skulle ringa mellan 18-19 och då skulle schemat vara klart också. Jag är så otroligt glad, VI är så glada! Så ikväll firar vi detta med Coca Cola som är det godaste som finns!

Idag har vi slappat medan Elias röjt på dagiset. Sen åkte vi direkt från dagis till badhuset, kommer sakna det stället. Finns ju inte riktigt samma möjligheter där vi kommer bo sen, men men sånt e livet.

2 kommentarer:

  1. JA!!!!!!!!!!!!!!!!!'
    stort stort grattis!!
    Fan vad härligt!! Vilken intersport är det? nyfiken ju ;P
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Haninge/länna, vet inte riktigt vilken av butikerna. Eller om de blir båda, han chefen äger båda iaf.

    Puss

    SvaraRadera