fredag 6 november 2009

Barnlediga

Igår kom mina föräldrar hit, de kom vid 13 så vi åt lunch och sen hämtade vi Elias på dagis. Gissa om han blev överlycklig när favoriten morfar kom in på dagis :P Därifrån åkte vi direkt ner till simhallen för att bada lite. Mamma kollade ju dock på eftersom hon är nyopererad. Och jag blev så irriterad på tjejen i kassan alltså, mamma fick betala fullt pris iaf, fast hon hade papper på operationen. Sen när vi ska gå hör vi hur en gubbe säger "jag har med mig en kompis, det är lugnt va?" och det var det ju. Då har dom en kampanj att alla med kort får ta med sig en kompis den här veckan. Hon visste mycket väl att både jag å jim hade kort men struntade i att berätta något om kampanjen när vi missade skylten som var ett A4 stort. Jag sa iaf till och vi fick tillbaka alla pengar eftersom mamma var min kompis å pappa var jims. Riktigt dålig service!

Sen efter det åkte vi iaf och handlade de sista till middagen som vi skulle bjuda på. Det blev våran supergoda kycklingpaj med sallad å dressing. Sen åkte dom ner mot valdemarsvik och de tog med Elias. Saknar honom såklart men ska bli skönt att ha en barnledig helg =))

Helgen 21-22 börjar jag iaf jobba på intersport, kan bli tidigare. Helgen 14-15 blir det jobb på onoff i sthlm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar