torsdag 27 augusti 2009

Solen, here we come!

Nu äre det klart! På tisdag åker vi, vi vet dock inte vart de blir än. Troligtvis Bulgarien, får se om vi bokar imorgon eller om vi vågar har ännu mer is i magen. Men får man en resa för 2000 så e de ju helt okej tycker jag. Så en vecka på stranden med Marie, det kommer bli så himla skönt!

Jobb imorrn igen, jobabr till 17 sen ska jag och Elias åka hem till Linköping. Ska bli så mysigt att träffa älskling. Blir ju bara ett par dagar, sen drar ju jag igen. Lite taskigt kanske men det handlar ju bara om en vecka. Så det blir till att leta upp passet, packa och växla pengar under de 3 dagar jag blir i Linköping. Och umgås massa med Jim och Elias såklart, kommer ju sakna dom massor! Gör jag ju alltid när jag inte är med dom.

Har även köpt biljett till backstreet boys konserten :P Så i december blir det att gå och se dem tillsammans med Sofie. Det ska bli kul, var ju ett MEGA fan av dem när jag var liten och har varit på ett par av deras konserter. Hoppas dom spelar många av de gamla låtarna ;)

Behöver jag säga att jag längtar tills på tisdag?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar