tisdag 25 augusti 2009

Gröna Lund =)

I lördags efter jobbet skulle det bli ett hemligt besök på Gröna Lund, jag skulle överraska jim. Men så fort jag kommer in till Elias så säger jag "Elias ska du åka karuseller med mamma?" Och så hade jag förstört den överraskningen :P
Marie och Patrik gjorde oss sällskap, det var en mysig kväll. Blev lite barnkaruseller med elias och det populäraste var nog Veteranbilarna, han ville inte gå av. Min lillkille ÄLSKAR bilar. Han säger nog ordet "bil" 100000 gånger om dagen. Och så fort han ser en buss eller lastbil så säger han "oj oj oj". På tal om hans prat så har han även lärt sig "OH Shit" :P Nu får man verkligen passa sig för vad man säger för han härmar de mesta. Idag kom han in på jobbet och så råkade han ha ner en av demotelefonerna och säger "oh, shit" :P Välvårdat språk får han ungen min :P

Söndagen bjöd på jobb och därefter grillat och Män som hatar kvinnor. Har läst boken och var faktiskt lite besviken på filmen. Den var ganska seg tycker jag. Filmen var bra men inte alls så bra som jag hade trott, jag hade nog alldeles för höga förhoppningar om den.

I måndags blev det en tripp till farsta centrum, man kan ju inte ha pengar kvar när lönen kommer liksom :P Inhandlade grymt snygga jeans och en "skinn"jacka till Elias. Så nu kommer han vara lika tuff som mamma å jim.

Idag har jag jobbat igen, sen blev det en tur till farsta igen tillsammans med marie. Handlade en hårtrimmer på Onoff, vi hade den inte i våran butik. Sen var vi inne på ticket :P Så troligtvis åker vi till något varmare land snart. Hoppas verkligen det blir av!

Jim åkte hem igår, så tomt och jag saknar honom massor redan =(( Om du läser de här jim så vill jag bara säga att Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar