lördag 11 juli 2009

Saknar.

Saknar det, han och han! Och mina vänner som jag känner att jag inte hunnit med på ett bra tag. Saknar min bästa vän Sanne och de undebara morsorna i linköping. Jag ska ta tag i det nu! Tiden räcker inte till alla gånger =/

Jag är fylld av ångest. Jag får inte fortsätta plugget till hösten, jag ligger efter med alldeles för mycket. Känns inge vidare, men det blir till att jobba och försöka ta igen det jag ligger efter med så jag förhoppningsvis kan skriva c-uppsatsen till våren. Förhoppningsvis så kommer motivationen tillbaka som jag hoppas eller så blir det väl helt tvärt om så man inte vill tillbaka till utbildningen. Men just nu känner jag att jag inte har någon brådska med det. Förhoppningsvis har jag jobb så jag klarar mig och det är väl de viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar