söndag 12 juli 2009

Ikväll så <3

Ska bli så underbart att få träffa lillplutt och honom igen, trots att jag bara varit utan dem sen i fredagskväll :P

Lilleplutt har varit sjuk, men mådde mycket bättre när jag pratade med föräldrarna igår kväll. Trodde först att de var vattkoppor men de var de inte, vet inte vad de var för prickar, men dom är borta nu iaf.

Jobb imorrn i Linköping, sen e jag ledig tisdag och onsdag vilket ska bli superskönt =) Sen e de massa jobb fram till vecka 33. Förhoppningsvis har jag råd att åka en sista minuten i höst, skulle vara helt underbart att komma iväg 1 vecka.

4 kommentarer:

  1. Mmm gud va skönt det skulle vara o få komma iväg en stund.. men men, man får väl se... :) Hoppas du kommer iväg iaf... kramar

    SvaraRadera
  2. du får gärna hänga på om du vill :P Resan jag tänker ta får ligga runt 2000 kr. MALIN JAG SAKNAR DIG!

    SvaraRadera
  3. har han haft tredagars feber.? då får dom prickar tillslut och sen så försvinner dom.. alva har haft det för ett tag sen.. kolla i min blogg det finns bilder på henne när hon var som mest prickig.

    SvaraRadera
  4. Kan varit ngt sånt.. Men han fick typ bara 2-3 prickar, inte så mkt som alva fick. Hoppas allt e bra med er =)

    SvaraRadera