måndag 8 juni 2009

Borta bra men hemma bäst...

Gud så skönt det var att komma hem igår, att få sova i sin egen säng är nog det bästa.

Känns som om jag varit borta i en evighet. Fast det har jag ju nästan varit :P Uppe i luleå hade jag det jättebra. Bodde i en mysig stuga precis vid vattnet tillsammans med 3 klasskompisar. Dagarna bestod av plugg = leka lekar :P Sen blev det faktiskt 2 dopp i sjön, lär inte varit mer än 8-10 grader men det var skönt när det var så varmt i luften.

I torsdags flög jag tillbaka mot stockholm och mötte upp Jim på centralen, mys! Sen åkte vi hem till mamma å pappas radhus. Träffade Elias och det var mysigt som tusan hade längtat massor efter honom. Blev inte mycket mysande eftersom klockan var mycket å han skulle sova. Det blev ett lånt bad i bubbelbadkaret på kvällen och sen blev det sängen och jag somnade typ så fort jag lagt huvudet på kudden. Fredagen spenderades i haninge centrum, blev lunch med marie och lite shopping. På kvällen kom Marie och partik över och åt tacos å spelade spel med oss =) Sen på lördagen blev det en sväng till farsta dör det blev en snabbis i solariet och lite shopping :P

Senare på lördagen var det dags att hämta mamma och pappa på Arlanda, de har spenderat 2 veckor på kreta. Sen blev det bara hem å vända för att åka till båten. Kryssning med Amorella med underbara Marie och Patrik och Jim såklart =) Det var kul, dock så kunde det varit bättre musik :P Båten kom in 19 igår så blev bara hem å hämta Elias som var hos mormor och morfar och sen åka hem till Linköping.

Nu står jag på jobbet, skönt att vara här =) Slutar 17, sen blir det hem och mysa massa med Elias innan han ska sova. Ett långt bad står också på kvällens schema!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar