onsdag 27 maj 2009

Simmhallen igen..

Efter dagis blev det en tripp till simhallen och Elias älskar verkligen att bada. Jag och jim syndade genom att äta varsin pizza till middag, inge bra! Såg Fast and Furious på kvällen och den var riktigt bra =))

Idag har jag pluggat ute i solen och sen blev det en sväng till tornby för att inhandla keps till Elias. Var inne i alla affärer på ikanohuset men hittade ingen snygg. Så testade maxi och där fanns det en jättefin, dock var den lite stor men gick att spänna in ganska mycket så den sitter ganska bra på honom. Kvällen avslutades med film och soffmys.

Imorgon bär det av upp till stockholm, ska ju åka vidare till Luleå på torsdag. Therese och Marie ska vara barnvakt åt Elias under tiden. Vet ju att de klarar det men jobbigt att vara så långt ifrån OM det skulle hända något. Lär nog krama min telefon medan jag är där uppe :P Ska iaf bli riktigt kul att få träffa klasskompisarna igen. Vi ska ha äventyrspedagogik så dagarna kommer spenderas på ett jättefint ställe som heter strömsund. Vi kommer bo i stugor precis vid vattnet =)

Får se hur mkt jag kan blogga, har ju ny mobil så ska försöka få i ordning så jag kan blogga från den.

Puss och Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar