torsdag 2 april 2009

Yaaaay!

Bilen är klar =) Vill bara åka och hämta den i Stockholm nu. Men väntar nog till torsdag för då åker mamma eller pappa isf ner med den och då sparar jag in pengar på den resan. Åhhh snart har jag en alldeles egen bil =)

Sitter på jobbet, 40 min kvar nu. Den här dagen har gått ganska långsamt. Har inte varit så mycket folk idag utan jag har mest suttit å lekt på internet.

Elias är i sthlm nu hos världens bäsa morföräldrar. Vet att han har det bra där. Ska bli skönt att få sova ordentligt inatt, har inte gått så bra att göra det när Elias varit sjuk. Sen börjar jag bli sjuk också, halsont och så känns de som om jag har feber. Ska ju till stockaryd i helgen och spela innebandy så jag hoppas jag blir frisk tills dess.

Vill bara hem nu....

2 kommentarer:

  1. åååh vart jobbar du tjejen? har helt missat =)!!

    kul med bil, det gör verkligen vardagen mycket lättare! sköt om dig, kraaam

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar på onoff i linköping :P Kram

    SvaraRadera