onsdag 1 april 2009

Jobbar...

Sitter på jobbet, kul att jobba här. Trivs jättebra! Dock så får man lite ångest när man ser solen ute. Vill ut och mysa i solen. Elias e hemma med mormor idag och imorgon åker han upp till stockholm. Lillkillen e sjuk stackarn, andningen är bättre men nu har han börjat kräkas. Dock så kräks han när han hostar så tror inte det är maginfluensa. Känns jobbigt att vara ifrån honom när han mår som han gör =( Jag ska ner å spela innebandy i smålan därför ska han vara i Stockholm. Så morfar kör ner honom till mig på söndag igen.

Snart är det påsk och jag längtar faktiskt. Ska ner till Valdemarsvik några dagar och vara i stugan tillsammans med mina föräldrar =) Hoppas också att jag fått min bil tills dess, längtar jättemycket efter den. Gud så mycket enklare allt kommer att bli. Speciellt när det gäller att lämna Elias på dagis och komma till jobbet. Hoppas man inte blir allt för lat bara, för det är ju så skönt att promenera. Dessutom är det billigare och bättre för miljön :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar