tisdag 4 november 2008

Svårt att hinna med.

Ja har inte riktigt hunnit blogga ordentligt på ett tag nu och så kommer det vara den här veckan också.

Igår spelade vi träningsmatch på Bergs som spelar i div1. Vi förlorade med 6-2, vilket jag kan tycka är ett bra resultat från våran sida. Men det kändes som vi inte var så peppade igår, kändes som vi kunde gett mer men det är bara att ta nya tag.

Idag åker jag och Elias till Stockholm, sen åker jag vidare till Luleå imorgon. Sen på fredag eller lördag så åker jag och elias hem tillsammans med Marie. Hon ska vara här över helgen, ska bli jättekul. Kanske blir lite partaj och utgång, vi får se.

Nehe, packa, plugga och sen drar vi..

6 kommentarer:

  1. Jag tycker vi hade jättebra pepp!

    Konstigt att man kan uppfatta så olika fast det var samma match vi var med på :)

    SvaraRadera
  2. Ja, uppåt kändes det iaf som att vi inte var speciellt peppade, vi kom aldrig igång. Kanske berodde det på att vi fick spela så mycket försvar eller så var det kanske för att vi körde med tre kedjor.

    SvaraRadera
  3. Du, vi (jag, johanna, sofia & linda) ska ut på lördag. Häng med oss!

    SvaraRadera
  4. Det skulle vara jätteroligt =) Vi kan ju höras om det lite närmre.

    SvaraRadera
  5. Jag kände mig jäkligt peppad båfe hemåt och uppåt och tyckte hela min kedja kändes på G i alla fall.

    Men men kan som sagt var uppfatta saker olika :)

    Jag tyckte jag såg vilja hos de flesta i alla fall.

    SvaraRadera