söndag 16 november 2008

Storstaden.

Har varit en superbra helg =) I fredags blev det god tacos, idol och sen singing bee. Hela familjen Johansson / Nygren satt i soffan och skrålade.

Igår var vi ute och käkade, det blev Mongolian Steakhouse BBQ. Vi var där tillsammans med mina föräldrar, syster yster, marie, patrik och barnen. Det är så himnla god mat där. Sen följde Marie och patrik med oss hem och så blev det en omgång rappakalja, lite buzz och sen en massa singstar =) De andra korkade upp men jag köpte inget på systemet när vi var där, men jag ångrade mig lite på kvällen. Det var en lyckad kväll och jag hade superkul.



Idag har det blivit lite buzz och singstar men nu kommer resten av dagen/kvällen gå till att plugga. Ska iväg en snabbis med syster och äta. Blir nog grillen i skogås. K och Lucas har åkt hem men jag blir kvar någon dag så jag får lite skolarbete gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar