söndag 9 november 2008

Mer död än levande...

Igår var det tjejpartaj som gällde, vi hade riktigt kul =) Tack tjejer! Det var sjukt mycket folk på harrys och man kunde knappt röra sig på dansgolven. Jag är nog mer för att gå dit på fredagar, lite mer lagom med folk då. Det är bra att dansa, stegräknaren ligger över dagliga rekommendationen redan. Från klockan 00-2.30 blev det 12 000 steg. Det känns i både huvud och kropp idag ska jag säga. Men bara att piggna till nu, snart dags att åka till svärmor å svärfar och fira lite farsdag.

Min vecka som varit har varit bra, har fått umgås med min familj uppe i Stockholm. Resan till Luleå gick också bra, likaså alla examinationer. Skönt att vara av med dom. Blev hemfärd i fredags och Marie följde då med =) Hela lördagen gick typ åt till shopping. Blev en helt ny outfit till kvällen, tyvärr gick klänningen sönder men jag hade jävligt kul. Idag har det bara varit slapp, vi la oss i varsin soffa och kollade på Mamma Mia då Marie inte hade sett den. Nu har hon åkt tillbaka till storstaden, trist men jag hoppas jag kan åka upp snart så vi kan hänga snart igen. Tack för en bra helg tjejen.

2 kommentarer:

  1. Tack själv för igår! Hade riktigt roligt! &klart man splittras eftersom jag inte direkt gillar musiken uppe på harrys :)
    Läste att klänningen gick sönder. Hur då? :) Själv hade jag bara sönder strumpbyxorna, som vanligt

    SvaraRadera
  2. Haha, den gick sönder när jag dansade :P Den gick sönder i sömmen längst ner, inte mycket men tråkigt är det iaf.. Ja strumpbyxorna är typ bara trasor, ne men jag tror inte dom gick sönder mer ute sen utan de var nog i samma skick som när vi lämnade lägenheten. De spelade massa uggla och gyllenetider, asbra =)

    SvaraRadera