torsdag 2 oktober 2008

Tillbaka i förorten.

Nu är redovisningarna avklarade och jag blev godkänd, det känns underbart. Det var kul att komma upp till Luleå och träffa alla men det är ännu skönare att åka därifrån :P Är nu tillbaka i Stockholm, har hunnit med en fotbollsträning nu ikväll, hängde på lillesyrran, det var kul att få spela lite fotboll igen.
Imorgon ska jag träffa Marie =) Ska bli askul som vanligt. Vi ska nog traska på stan eller gå i farsta centrum vi får se. Spelar nog ingen roll vad vi gör vi har kul ändå.
Har inte varit så mycket bloggande på sista tiden, har varit ganska mycket med skolan men ska försöka skärpa mig lite ;)

Imorgon ska jag hem till älskade Linköping, Jag längtar!

2 kommentarer:

  1. vad hände med lillens outfit...? den vill vi se mer av!!

    SvaraRadera
  2. Ajuste, helt glömt bort. Ska ta tag i det igen =)

    SvaraRadera