tisdag 30 september 2008

Stockholm.

Sitter uppe i Stockholm, har precis varit på kinarestaurang. Mina underbara vänner Marie och Patrik bjöd mig på mat. Fick även 250kr på HM i försenad födelsedagspresent =) Tack snälla ni!

Igår var min morbror, hans tjej och deras barn här och käkade mat och snart kommer farmor och farfar hit och ska fika, det är många man ska hinna träffa när man är här. Ska klippa mig ikväll också, syrran har redan klippt K och Elias. K har åkt hem igen då han blev erbjuden ett jobb från och med imorgon =) Asbra. Är ett vick på ca 4:a månader men bättre än inget.

Imorgon åker jag till Luleå, vill inte! Men måste. Har inte pluggandet under kontroll, jag fick en usel start! Hoppas det går bra iaf.

2 kommentarer:

  1. Fattar vad du menar jag vart ju sjuk direkt när vi börja så hamna efter direkt och nu har vi prov och uppgifter att göra varje vecka. Vet inte hur jag ska orka allt och helt otroligt nog, min hals gör ont igen! :(

    SvaraRadera
  2. Nej inte alls kul att ligga efter och ha mycket att göra i skolan. Men vi får kämpa på tjejen. Kram

    SvaraRadera