söndag 14 september 2008

Idag!

Idag börjar mitt nyttigare liv med mindre skräpmat, godis, chips, mm. Idag börjar mitt hälsosammare liv med ännu mera träning. Har bestämt mig för att köra innebandyn måndagar och onsdagar samt matcher på helgerna sen ska jag även ta mig till gymmet tisdagar, torsdagar och eventuellt nån gång under helgen om tiden finns. Varje dag ska jag också ta minst en runda i spåret med Shiela och därmed också bli en bättre matte. Idag börjar också mitt nya liv vad gäller städning och hushållsarbete, jag ska bli bättre på det!

Idag börjar också vårat nya liv där vi måste förbättra en massa saker hos oss själva. Nu kör vi!

6 kommentarer:

  1. Fan vad bra! Jag följer med på tisdagar och torsdagar om jag har tid, det har jag nog för det mesta!

    Vi kan väl tipsa varandra om recept o grejjer med på god men nyttig mat?

    Nu på tisdag? jag kan efter 15.00

    kram

    SvaraRadera
  2. Shit.. det var inte dåligt :)

    Jag önskar jag hade din motivation...

    SvaraRadera
  3. Jag kör gärna på tisdag efter 15 ;) Finns de nå roligt pass så skulle ju det vara kul fast mer socialt om man gör som vi gjorde sist.
    Jag är urdålig på recept men om jag hittar nå kul så delar jag gärna med mig av det.

    Jag vet Lisa nu ska jag bli duktig =)

    SvaraRadera
  4. Jag börjar mitt nya liv varje måndag... Men varför skiter det sig alltid på så där tisdag-onsdag?!? :S Motivation till mig tack!!!

    SvaraRadera
  5. när hinner du med din familj? :S verkar som du sällan gör nåt med dom. iaf vad man läser här :S

    SvaraRadera
  6. Jag är med min familj hela dagarna.

    Är det bara jag som ogillar anonyma kommentarer?

    SvaraRadera