söndag 7 september 2008

Hänt mycket.

I fredags var jag hos tandläkaren, hade inga hål som tur var =) Efter det blev det lunchbuffé på thai restaurangen som ligger vid worldclass här i stan. Var ingen höjdare tyckte jag, buffén var jätte liten. När vi kom hem sen var mina föräldrar där, de skulle hämta Elias och ha honom över helgen. Sen var det dags att börja fixa i ordning det sista inför lördagen. Älskling åkte ut till hans föräldrar tillsammans med Lucas.

Jag och sanne fixade oss inför kvällens party med tjejerna. Det tog en stund, sanne sminkade mig också det var ovant men det blev fint. Innan vi var riktigt klara så dök tjejerna upp. Det korkades upp direkt och vi fick i oss en hel del dricka allesammans. Vid 12 tog vi en taxi in till stan där splittrade vi på oss. Jag, Sanne, Amanda och Johanna gick till harrys och Sofia å Kristin gick till Plaza sen möttes vi efter stängning. Jag hade en otroligt rolig kväll med en massa dans och tjejsnack.

Igår var det innebandykickoff, det var svårt att ta sig upp på mogonen efter fyra timmars sömn. Både jag och sanne var väldigt slitna. Dagen började med 2 timmar Laserdome, det gick bra och jag hamnade högt upp på poänglistan efter varje spel. Det va trist att de inte räknade ihop poängen i år. Efter det begav vi oss till lokalen i Johannelund där vi käkade mat och körde lite tävlingar. Mitt lag förlorade. Sen hämtade älskling mig och Sanne vid 18 tiden, vi skjutsade henne till jobbet och vi åkte hem. Jag höll mig vaken i 45 min sen var jag tvungen att lägga mig. Vaknade kl 10 idag, sov alltså ca 15 timmar.

Idag var det dags för lunch och pyssel i Ekholmen med mina bullullor. Det var trevligt men jag pysslade knappt något, blev mest en massa prat. Sen åkte jag direkt därifrån till Lambohovshallen för att spela innebandymatch. Jag stod i mål i DU laget idag och vi vann med 3-2 =) Sen spelade herrarna match och tyvärr gick det inte riktigt lika bra för dom. Där blev det en förlust med 3-6. Sen sprang jag typ hem för att mina föräldrar skulle komma och lämna Elias och Shiela. Så nu har jag båda mina bebisar här igen! Har saknat båda två.

Ikväll ska jag ta det lugnt med en massa skräp att äta. Blir pizza och sen lite chips till en film eller nåt. Imorgon hoppas jag att vi kan prata ut ordentligt, det behövs. Känns inte alls bra, hoppas det löser sig och det vet jag att det gör på ett eller annat sätt.

4 kommentarer: