lördag 6 september 2008

Utekvällen.

Jag hade det så himla kul igår =) Kom in på Harrys och där det blev dansgolvet från 00-03. Dj´n hälsade till världens bästa vän Sanne från mig i micken och spelade magnus uggla- och gyllenetidermaraton för henne. När vi skulle gå hem glömde jag jackan så fick åka tillbaka idag och hämta ut den. Sanne sov här och vi har väl typ sovit 4 timmar. Idag kan jag ju säga att jag mår som jag förtjänar. Har iaf varit iväg på innebandykickoff och haft jättekul trots att jag mår som jag gör. Har kört laserdome i 2timmar och sen käkade vi lite och lekte lite lekar. Ska snart lägga mig för natten för imorrn väntar pyssel och innebandymatch.

2 kommentarer:

  1. Kul att ses idag även om det blev en kortis! Hoppas matchen gick bra! *kram*

    SvaraRadera
  2. Ja det var kuligt =) Blev riktigt sugen på att börja scrappa men känns inte som jar har tid med det. Blev dynan bra?

    SvaraRadera