måndag 4 augusti 2008

Snorig.

Igår för första gången så blev lillen snorig. Tror han är på G att få sin första förkylning. Var på BVC idag, det var dags för 5 månaders vaccin. Trots att han var lite snorig så fick han sprutan, hon sa att om dom har åkt på en riktig infektion så har de svårt att sova om nätterna och Elias har ju sovit bra. Så det var alltså ingen fara. Elias blev ledsen när de stack men de gick fort över.

Vi vägde och mätte killen också och han väger nu hela 8550g och är 67 lång.

2 kommentarer:

  1. hej tjejen.. för det första vill jag säga grattis till giftemålet! Du var väldigt vacker på bilden.. För det andra vill jag säga grattis till Elias om jag har missat att sagt det innan.. jag har läst hela din blogg idag och det verkar som du har det bra! Det är jag väldigt glad för... hoppas att du fortsätter att ha det bra och att livet ler mot dig! Många kramar Elli

    SvaraRadera
  2. Det var länge sen =) Tack så mycket! Ja jag är så lycklig. Hoppas allt är bra med dig också. Kanske kan ses när jag har vägarna förbi skogås. Kram

    SvaraRadera