tisdag 24 juni 2008

Mycket att göra.

Jag vet att jag har så himla mycket att göra inför dopet men vet inte vart jag ska börja. Har iaf fixat ett psalmhäfte till gästerna då psalmerna vi valt inte finns med i kyrkans psalmbok.
Träffade prästen igår ute vid kyrkan, det var skönt att få lite mer koll på vad som kommer att hända. Är jätte nöjd med präst och kyrka. Det var jätte fint vid kyrkan och lokalen vi har lånat är också hur fin som helst. Det ska bli så himla kul!

En annan rolig grej är att Marie kommer på torsdag, hon ska mysa med mig och Elias tors-fre =) Ska jag visa henne lite av Linköping. Tänkte ta ner henne på stan och sen gamla linköping/valla, är det något mer jag inte får missa att visa henne när hon är här?

Just nu ligger mina killar och sover i våran gästsäng, de är så söta! <3

Jag ska strax cykla iväg till träningen, sen blir det nog ett par minuter i solariumet på hemvägen.

1 kommentar:

  1. Hej, de var jättekul o träffa dig med :) Jag hoppas oxå det blir mer.. Åhh han var ju så grymt söt lilla Elias :D hehe :P
    Ha de så bra.. kram

    SvaraRadera