tisdag 24 juni 2008

Dålig stil!

Har haft en jätte bra midsommar tillsammans med min familj och mina släktingar. Vi har ätit god mat, snackat skit, spelat beach volley, åkt wakeboard, fiskat, kastat pil en massa roliga saker alltså. Shiela träffade även en kompis en kväll, hon ville leka med ett vildsvin på 400kg :P Som tur var kunde min pappa hejda henne och ta med henne in lite försiktigt. Vildsvinet stod ca 20 meter från föräldrarnas stuga, usch så läskigt.

Fick också veta att folk har planerat in andra grejen när jag ska ha dop, men ändå tackat JA. Skickade ut inbjudan för ca 4:a månader sen och så planerar man att göra något annat så här tätt in på. Riktigt svinigt med andra ord! Men vill dom ha det så så vill jag inte ha något mer med dom att göra. Det jag är mest arg på är att de är så jävla fega och inte ringer och säger som det är, har alltså hört detta bakvägen.

4 kommentarer:

  1. Morr vad arg man blir! :@

    SvaraRadera
  2. Då är dom inte värda att få komma på världens bästa killes dop!

    SvaraRadera
  3. Ne verkligen inte! Man ska de det som en ära ära att bli bjuden till hans dop :P

    SvaraRadera