torsdag 8 maj 2008

OM MIG!
Dig:
Namn: Angelica Johansson
Smeknamn: Ankan
Piercingar: Hål i öronen, naveln
Tatueringar: 2 st. en fjäril i svanken och en ros på magen.
Längd: Ca 158.
Skostorlek: 36-37.
Hårfärg: Blondin serru =)

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland önskar jag att jag bodde närmre mamma och pappa.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Det kan man väl hoppas.
Dricker du varje dag: Vatten och mjölk.
Använder du droger: Nej.
Röker du: Nej.
Vilket shampoo använder du: Fructis
Vilken parfym använder du: Puma och Hugo
Vad är du rädd för: Mörker.
Gillar du att tvätta: Nej!

Din första:Operation: Öronen när jag var mindre.
Första piercingen: Piercade naveln när jag var 15, tog hål i öronen långt innan. Har även vait piercad i näsan och tungan.
Första priset: Antar något fotbollspris.
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Undulaterna Emil och kalle.
Första semestern: antar att det var någonstans med husvagnen..
Första konserten: Mora Träsk på finlandsfärjan.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Äta frukost snart sen sola.
Lyssnar du på: Massa barnlåtar och har Elias i knät.
Väntar du på: Att grävmaskinen ska vara klar på tomten.
Tittar du på: Datorn.
Har på du på dig: Shorts och amningströja.

Din framtid:
Barn: Vill ha fler men vet inte hur många.
Giftemål: Hoppas =)
Karriär: Fritidslärare

Har du någonsin:
Kysst en främling: Ja.
Tappat bort glasögon/linser: Använder inte de.
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: Ja, till min granne som brukade sitta barnvakt åt mig.
Röntgats: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.

Tror du på:
Gud: Nej
Mirakel: Ja jag har ju fått Elias =).
Aliens: Ne.
Magi: Ne.
Himlen: Ne
Tomten: Ne
Änglar: Jag är ju en :P

För eller emot:
Långdistansförhållanden: Ett tag men inte föralltid
Utnyttja någon: Emot.
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot.
Sex före äktenskap: För, Elias är då ingen jungfrufödsel :P.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För.

Favorit:
Mat: Grillat
Låt: Ingen spec, men man blir glad av bengtzings låtar.
Sak att göra: Mysa med familjen, innebandy och träffa kompisar
Dryck: mjölk
Bil: Hyundai Elantra Kombi

Har du någonsin:
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Ne.

Antal:
Gånger du varit kär: 4:a ggr.
Gånger ditt hjärta brustit: 1, sen har det nog varit jag som varit den elake!
Hjärtan brustit på grund av dej: Ja, tyvärr =/
Personer från grundskolan du har kontakt med: Marie och Johanna, sen några via Facebook :P
Ärr du har på kroppen: Från knäoperationen, fått ett nytt korsband.
Senaste:Tidning du läste: Hmm, korsordstidning? :P
Personen du fick mail av: Tradera, yes nån har budat på nån av mina auktioner.
Personen du fick brev av: Inbjudan till syrrans student.
Personen du fick sms av: Lynn.
Saken du köpte: Fotoframkallning.


Övrigt:
Vad har du gjort idag: Inte mycket, var inte länge sen vi steg upp ur sängen.
Var det kul: Skönt att ligga länge och mysa i sängen.
När går du upp: 9-10 om det inte är något spec att göra.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Grilla =)
Är du seriös: Ja.
Var har du ont: Träningsverk i ljumskarna =P
Använder du hårspray: Nej.
Kan du stå på händer: Oj de har jag inte testat på länge.

Favorit:
Serie: Lyxfällan :P
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen!
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja.
Var du glad igår: Ja.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Min mamma.
Stockholm är: Inte riktigt min stad men kul att hälsa på mamma, pappa, syrran och kompisar ibland.
Kan du sjunga: Ja, men inte är de vackert.
Mer värt än guld: Min familj!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
Sparar till: Semester och Elias

Stal denna lista av Sara =)

1 kommentar:

  1. haha jo nog har jag varit här rätt länge nu ;)Jo, ja kommer nog flytta tillbaka hit, men kommer ju hem över sommaren, har ju jobb på bolaget i Viken ;) Så de ska bli jätte kul...
    Skulle vara jättekul o träffa dig igen, var ju evigheter sen sist. Och jag måste ju få träffa lilla Elias :) ha de så bra o hälsa Kalle :) kramar

    SvaraRadera