lördag 10 maj 2008

MVG fredag =)

Den här dagen har varit helt perfekt =) Inte minst så har det varit strålande sol hela dagen... Jag har idag haft en lyckad P(man sitter på en filt i gräset och äter något mumsigt) med de kära bullullorna. Bad sen sambon att hämta mig vid 2 tiden, han slutade halv 12 idag vilket var skönt. När vi var på väg hem så säger kalle "ska vi inte spela lite minigolf då?", visst säger jag och så glider vi in till vallas minigolfbana. Min bästa runda EVER, förlorade bara med 1 poäng och det tack vara min usla 4:a på sista banan.

Efter de åkte vi och handlade inför kvällen som skulle spenderas med Sanne och Martin. Sen städade vi lite hemma. Sen tog jag barnvagnen och hunden och mötte Sanne och Martin i lambohovs centrum. När vi kom hem hit började vi fixa maten och det blev super gott, vi grillade köt och till det hade vi klyftpotatis, sallad och sås. Efter de gick vi och spelade lita kubb och tyvärr så vann grabbarna med 2-0 =(. Sen blev det för mörkt för att spela mer så vi gick in. Vi plockade fram hockeyspelet och körde en turnering, haha sanne gjorde nästan så jag pissade på mig med hennes j*la skrattanfall :P Tur att man hade toalett nära till hands! Det var grymt roligt. Martin vann turneringen ganska lätt.




Sen efter de slappade vi med lite kortspel, vi lirade plump och som på allt annat så gick det inte så bra för mig och sanne. Det var heltrevlig dag, imorrn blir det bara att slappa sen på söndag kanske man går sin första golfrunda?!

2 kommentarer:

  1. Sjukt rolig kväll! =D Tack!

    SvaraRadera
  2. Ja det var skoj =)Hoppas verkligen du blir kvar för då kan vi träffas ofta i sommar! Snacka skit å ha de trevligt.

    SvaraRadera