fredag 18 april 2008

Vill men det går inte...

Jag vill vara duktig!
Jag vill städa och fixa i hemmet
Jag vill plugga
Jag vill gå ut och gå oftare och längre med min älskade hund
Jag vill laga avancerade maträtter
Jag vill slippa känna mig usel för att jag inte gjort något medan sambon jobbar

Jag går runt i lägenheten och ska städa men vet inte vart jag ska börja så jag skiter i det, jag tar fram skolböckerna och läser 1 sida eller 2 sen har jag ingen ro till det, jag går ut för att gå långpromenad men det blir den korta rundan, jag vill laga nyttigare och godare mat men det blir korv och makaroner iaf, jag har dåligt samvete men det går inte!

2 kommentarer:

  1. låter precis som mig det där. bortsett från vovven. :-)

    SvaraRadera
  2. förstår inte varför det är så för jag vill verkligen

    SvaraRadera