måndag 21 april 2008

Duktig

Har idag tagit tag i pluggandet, har suttit i solen och läst. Boken är ganska tråkigt skriven men är ganska intressant faktiskt. Den handlar om den globala utvecklingen. Jag har också börjat skriva på min reflektion som ska vara inne ikväll så det känns skönt. Tror inte jag kommer hinna klart med den, men jag har iaf börjat. Det är ju ingen panik egentligen då jag inte kan fixa hela den här kursen nu då den innehåller praktik. Men skönt att ha den färdig har ju lite andra rester också så ju mer som blir avklarat desto bättre.

Ikväll är det träning och det ska bli grymt kul, hoppas vi blir många som förra måndagen. Men hoppas också att mitt spel fungerar bättre än då för då gick det sämst, ingenting fungerade.

4 kommentarer:

  1. Heja! Måste kännas skitskönt! :-)

    SvaraRadera
  2. Jo nu har jag äntligen kommit igång, känns underbart. Har gjort nästan hela uppgiften har suttit med den idag också så ikväll blir den nog färdig =) Bättre sent än aldrig :P

    SvaraRadera
  3. Wow, imponerad att du hinner plugga med bebbe! Själv hinner man knappt gå på toa ifred! :D

    SvaraRadera
  4. Hehe, grejen är ju att jag har tid. Lillen sover ganska mycket men då gör jag så mycket annat. Vissa nödvändiga saker som att duscha, städa och laga mat, men sen sitter jag rätt mycket på nätet och det är ju inte så vidare smart när man har plugg att göra.

    SvaraRadera