måndag 16 september 2013

Surfplatta + provträning


Idag har jag beställt en surfplatta, blev en Samsung Tab 3. Känns bra, största anledningen till detta är att Elias ska kunna sitta med den medan jag gymmar eller spelar fotboll. Det blir billigare då jag betalar 100 kr i barnvakt per gång jag kör fotboll och kortet på sats där barnpassning ingår kostar 550 kr/mån.
Så nu har jag tecknat gymkort där jag betalar 170 kr i månaden =) För den pengen får jag dessutom simma/bada. 

Sen har jag även varit och provtränat med en annan klubb. Känner att den dåliga närvaron samt några andra faktorer gjort att jag tröttnat på att "slösa" tid i Skogås. Jag ska inte på något sätt satsa på fotbollen, men jag är inte redo att ge upp den än heller. I vilket fall som helst, träningen gick bra och jag ska fortsätta träna med dom parallellt med Skogås ett tag. Jag behöver ju inte ha någon brådska att bestämma mig då en tung rehab väntar efter korsbandsoperationen. 

Nu ska jag hoppa i säng, ska jobba mellan 7.30 - 20 imorgon, tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar