lördag 21 september 2013

Fotboll

Vad jag älskar att spela fotboll! Trots att korsbandet i vänstra knät är av så kunde jag inte motstå att vara med på matchen idag. Vi hade inga avbytare så jag tänkte att jag kan ju säkert göra korta inhopp för att låta spelare vila några minuter. Men det gick såpass bra att jag fick spela mer än halva matchen. Lyckades dessutom näta! och så hade jag tyvärr en boll i stolpen. Vill bara få operation och rehab klart nu så jag kan börja spela på riktigt. 


Vi spenderade även några timmar i hockeyhallen idag. Vi gick ner vid 10.30 och elias klev på isen 11 med gruppen för de som är födda 08/09, han är född 08. Men det syntes att han redan kört ett år och han tyckte det var tråkigt att börja om från början. Så han fick vara med även passet efter för 06/07, vilket också är det pass vi kommer att fortsätta att köra på. Dessutom ska jag testa spela med Trånkans nystartade damlag nästa lördag om knät pallar dvs :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar