måndag 12 november 2012

Spa

I helgen var jag på spa lördag-söndag, var där med underbara kollegor. Vi har haft två toppendagar där. Det första vi gjorde efter incheckning var att besöka gymmet, där blev det ben, rumpa och mage och jag sr sådan sjuk träningsvärk idag.
Efter det begav vi oss till massagen där 20 minuters behandling väntade. Det kändes lyxigt att bli knådad på ryggen av en snygg kille ned avslappningsmusik på i bakgrunden.

Sen badade vi en sväng och bubblade lite. Sen blev det häng på rummet en stund innan det var dags för mat. Jag hoppade över förrätt då jag inte tyckte att någon föll mig i smaken. Men till varmrätt blev det entrecote med pommes, gott men glömde säga till att jag ville ha en "well done". Till efterrätt någon choklad på burk som inte var någon hit, kryddat med kardemumma och det är ingen favorit hos mig. Dock så fanns det supergod chokladbitar till kaffet så det fick bli min efterrätt :)

Vi kom väl ifrån middagsbordet vid 21.30 och därefter hängde vi i baren och snackade någon timme innan det var läggdags.

Söndagen började med en helt underbar hotellfrukost där ALLT man kunde tänka sig fanns och lite till. Fick i mig bröd, frukt, våfflor och ost å kex. Älskar hotellfrukost :)

Efter det blev det en snabbis i badavdelningen innan det var dags att åka hem.

Väl hemma så vände vi bara för att möta upp tina och gå på mässa. Allt för hälsan stod på schemat. Var väl ingen jättehit, gjorde några fynd :)

Se fick jag trevligt sällskap :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar