torsdag 29 november 2012

Fokus Friskvård Skogås

Mail skickat, omdöme på rejta upplagt!


Fokus friskvård, sämsta skit någonsin. Är så fruktansvärt förbannad. I mitten på september blev jag uppringd av en Andreas efter ett mail till er ang. nedskärning av barnpassningstider i skogås. Han var supertrevlig och var väldigt förstående. Jag är ensamstående och är helt beroende av barnpassning om jag ska kunna träna. Så han gick med på att säga upp mitt kort i förskott. Han skulle stänga av det med det samma. Men trots detta drogs det pengar vilket jag upptäckte i slutet på oktober.

Jag ringde då upp Skogåsanläggningen och fick prata med Micke, otrevligare skitstövel får man nog leta efter. Han menade på att jag inte skulle få tillbaka pengarna för båda dragningarna, jag kunde få för den sista och sen skulle jag bara vara glad för att jag kunnat säga upp mitt kort tidigare. Sedan hotade han även med att skicka en faktura på hela resterade belopp om jag inte slutade tjata om den  där sista betalningen. Och att Andreas var snäll som lät mig säga upp det tidigare är det inget snack om, men har man sagt att man ska sluta dra pengar då gör man de. I och med detta skaffade jag nytt gymkort på ett annat gym och att sitta och betala för två gym går inte ihop med min ekonomi.

Jag bad om att få prata med Andreas men han var tydligen FÖR upptagen för att ha möjlighet att ringa upp mig. Lite mer än en månad har gått och jag har fått tillbaka en utbetalning och väntar fortfarande på ytterligare en, som jag hoppas dyker upp!

1 kommentar:

  1. Fick veta detta nyligen. Rätt ska vara rätt. Ledsen att du blivit felaktigt bemött. Trodde allt var i sin ordning. Ring mig så löser vi det. 070-2110963 Mvh/Andreas

    SvaraRadera