fredag 9 november 2012

Catchiiing!

Jag har fått en strålande idé, med lite hjälp från en kompis =) Jag ska istället för att byta lägenhet till en större , göra om den här. Jag ska slå upp en vägg i vardagsrummet, vilket innebär att vi får ett extrarum som är ungefär 10 kvm. Där inne får Elias ha sitt lilla kryp in. Jag kan ju inte sluta tänka på detta, och har redan börjat spåna på hur det ska se ut där inne. En loftsäng för att få så mycket lekyta som möjligt och en snygg fondtapet på den nya väggen som lås upp. Elias är knappt i sitt rum och kanske blir det bättre nu när det angränsar till vardagsrummet. Kanske slipper jag alla leksaker utspridda, man kan ju hoppas :P

Sen får jag mitt egna efterlängtade sovrum! Alla nöjda och glada =)
Och har jag fått en idé så vill jag att det ska hända NU, så vem hjälper mig?! :P


2 kommentarer: